Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Gymnaziální vzdělávání Virtuální hospitace - Tělesná výchova: Cvičení na stanovištích
Odborný článek

Virtuální hospitace - Tělesná výchova: Cvičení na stanovištích

29. 11. 2010
Gymnaziální vzdělávání
Autor

Anotace

Cvičení na stanovištích. Efektivní metodicko-organizační forma výuky tělesné výchovy. S důrazem na maximální využití času hodiny pro aktivní pohyb žáků, na efektivitu vyučovací jednotky.

 

O vyučovací hodině tělesné výchovy můžete diskutovat s vyučujícím této hodiny - PhDr. Radkem Častulíkem (Gymnázium Česká Lípa) a s Mgr. Šárkou Maleňákovou (Katedra pedagogiky a sportu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita v Brně). Pokud byste se jich na cokoliv rádi zeptali nebo máte zájem diskutovat o hodině a natáčení s dalšími diváky této virtuální hospitace, zapojte se do on-line diskuze. Ta bude probíhat ve středu 8. 12. 2010 od 16.00 do 17.00

Diskuzní fórum k virtuálním hospitacím naleznete zde.

K této virtuální hospitaci je otevřen pohled v digifoliu. Prohlédnout si jej můžete zde.

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
100.59 kB
PDF
Autoevaluace
pdf
126.95 kB
PDF
Evaluace

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor

Hodnocení uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Zařazení do seriálu:

Tento článek je zařazen do seriálu Virtuální hospitace na gymnáziích.
Ostatní články seriálu:

RVP do 2024

Klíčové kompetence:

  • Gymnázium
  • Kompetence sociální a personální
  • projevuje zodpovědný vztah k vlastnímu zdraví a k zdraví druhých
  • Gymnázium
  • Kompetence k učení
  • efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, reflektuje proces vlastního učení a myšlení

Průřezová témata:

  • Gymnaziální vzdělávání
  • Osobnostní a sociální výchova
  • Spolupráce a soutěž

Organizace řízení učební činnosti:

Skupinová

Organizace prostorová:

Specializovaná učebna