Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „IPs Kurikulum“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
IPs Kurikulum
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání
20. 8. 2023 0x 93x

Matematika pro „všechny“

Jedná se o inspiraci do výuky pro učitele a žáky 2. stupně základní školy, kteří se v první části seznamují s prostředím třídy budoucnosti za využití informačních technologií. Na základě…
Předškolní vzdělávání
20. 9. 2021 0x 292x

Obři a trpaslíci

Základním tématem programu jsou předmatematické představy, které se promítají do činností jako: porovnání velikostí, porovnávání, třídění a řazení. Učitelka klade důraz na přesný popis a strukturu…
Základní vzdělávání
19. 12. 2018 0x 4767x

Přivlastňování s kartičkami

Jednoduché aktivity s kartičkami, které umožní výuku i upevnění učiva přivlastňování (např. Clara´s) a přivlastňovacích zájmen (např. „her“) v hodinách anglického jazyka.
Základní vzdělávání
12. 4. 2016 0x 4309x

Jak na internet: Cenzura internetu

Pro mnoho lidí představuje Internet synonymum svobody. Médium, prostřednictvím kterého mohou publikovat, co chtějí, a své myšlenky svobodně šířit z Čech třeba až na konec světa. Spolu s mocí, kterou…
Odborné vzdělávání
13. 11. 2012 0x 8908x

Financování bydlení

Článek pojednává o problematice finanční gramotnosti, o financování bydlení, což je aktuální celospolečenský problém, který se bezprostředně dotýká dnešní generace na středních školách, a dříve či…
Základní vzdělávání
2. 5. 2012 0x 10596x

Mein Hobby

Cílem příkladu je získat a upevnit si slovní zásobu, která se vztahuje k volnočasovým aktivitám, procvičit stupňování nepravidelného příslovce gut a hlavně získat schopnost komunikovat na téma Co mě…
Speciální vzdělávání
23. 10. 2009 2x 20998x

Les všemi smysly

Na základě vlastního pozorování a aktivit žák rozšiřuje své vědomosti o lesním ekosystému a jeho významných rostlinných i živočišných zástupcích.
Zobrazeno 7 z 7 položek