Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Všechny články autora „Jaroslav Mašek“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Články (139)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 139 položek
Základní vzdělávání Spomocník
15. 9. 2021 0x 659x

Czech Wiki Photo jako příležitost rozvoje digitálních kompetencí žáků

Jak se fotografická soutěž může stát prostředkem ke zvýšení digitální gramotnosti žáků.
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
8. 9. 2021 0x 1026x

Zpětná vazba, která by ve škole neměla chybět

Jak vytvořit užitečnou zpětnou vazbu, která zlepší výuku a vzdělávání žáků, jaké volit otázky, na co nezapomenout a jak její výsledky realizovat se podíváme v tomto článku.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 9. 2021 0x 2252x

10 aspektů hybridního vzdělávání nejen pro Pokusné ověřování

Hybridní výuka se v novém školním roce nebude týkat jen škol zapojených do projektu Pokusné ověřování kombinovaného vzdělávání MŠMT. Učit hybridně budeme na všech školách. Jaký model přitom zvolíme,…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 8. 2021 0x 4463x

První školní den v životě učitele

Jak učitelé prožívají první školní den? Na co v něm nezapomenou? A dokážou jej zachytit a podělit se o svůj příběh s ostatními?
Základní vzdělávání Spomocník
18. 8. 2021 0x 3627x

Představte si, kdyby...

O naší kreativitě, potenciálu a kampani Imagine if…, která je oslavou života a odkazu Sira Kena Robinsona a současně oslavou lidských schopností s uvědoměním si, že můžeme dělat věci jinak.
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
16. 6. 2021 2x 3727x

10 způsobů, jak vytvořit bezpečné prostředí pro LGBT+ žáky

Jak se cítí LGBT+ žáci ve vaší třídě a škole? A jak bezpečné prostředí to pro ně je? V tomto článku se podíváme na 10 způsobů, které nám mohou pomoci takové bezpečné prostředí vytvořit.
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
2. 6. 2021 0x 986x

Když žákům začne záležet na kvalitních informacích

Dokážou žáci rozeznat relevantní, nezaujaté a věrohodné zdroje? A záleží jim vůbec na kvalitních informacích? A pokud ne, co se musí stát, aby se to změnilo?
Základní vzdělávání Spomocník
19. 5. 2021 0x 1396x

10 platforem pro prezentaci školy v režii žáků

Prezentace školy na sociálních sítích není jen o Facebooku a Instagramu. V následujícím textu se podíváme, proč má smysl zapojit i další platformy, jaký obsah v nich publikovat, na koho jimi cílit i…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
12. 5. 2021 0x 1885x

Myšlenky, které si odnáším z online výuky

Po dlouhém období online výuky přichází další autorova reflexe, ve které nechává promlouvat své myšlenky. Současně tím sdílí své vlastní zkušenosti a nabízí učitelům, aby udělali totéž.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 5. 2021 0x 1571x

Digitální minimalismus v online výuce

Principy digitálního minimalismu lze přenést také do online výuky. V následujícím textu se podíváme na 10 konkrétních příkladů.
Základní vzdělávání Spomocník
28. 4. 2021 0x 1501x

Největší úspěchy učitelů v online výuce

Pojďte společně sdílet své největší úspěchy v online výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 4. 2021 0x 1711x

Jarní Wikivšem – velká výzva nejen do online výuky

Napsat 30 článků na Wikipedii za pouhých 40 dní se může jevit jako nedosažitelný cíl. Ne však ve chvíli, kdy se do této výzvy zapojíme s našimi žáky.
Zobrazeno 12 z 139 položek