Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Všechny články autora „Ivana Frýbová“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání
7. 4. 2014 0x 14948x

CLIL: Teplé a studené barvy

Výukový plán na téma Teplé a studené barvy podporuje činnostní učení a kreativitu při samostatné práci i práci ve skupině. Přináší integraci předmětů výtvarné výchovy s německým jazykem…
Gymnaziální vzdělávání
30. 6. 2010 0x 9712x

Lesetraining kommunikativ

Téma „Jak číst a jaké strategie používat” bylo v odborné literatuře již několikrát zpracováno. Tento příspěvek se zaměřuje na propojení receptivních a produktivních dovedností v rámci čtení s…
Jazykové vzdělávání
31. 5. 2010 0x 12735x

Zavedení druhého cizího jazyka v základních školách

Text rekapituluje velkou podporu výuky německého jazyka ve školách v minulých letech a zaměřuje se na nutnost zavedení povinné výuky druhého cizího jazyka v ZŠ v rámci RVP ZV. Tato nutnost je…
Jazykové vzdělávání
21. 1. 2010 0x 12948x

Němčina – odkud, kam?

Začlenění české společnosti do evropských struktur je do značné míry podmíněno jazykovými znalostmi naší populace. Rozšiřování znalostí cizích jazyků je považováno v současnosti za velmi důležité.…
Gymnaziální vzdělávání
10. 4. 2008 0x 9882x

Komunikace mezi lidmi – Genderové rozdíly

Žáci vyjmenují vlastnosti, které se obvykle připisují mužům a ženám, popíší důsledky pro individuální život, a ztotožňují se s myšlenkou, že značná část „mužských“ a „ženských“ vlastností nevychází z…
Gymnaziální vzdělávání
10. 4. 2008 0x 8301x

Einkaufen im KaDeWe

Na základě čtení s porozuměním žáci reprodukují novou slovní zásobu, hledají výrazy i ve slovníku, procvičují ji v jednotlivých cvičeních, odpovídají na otázky k přečtenému textu apod.
Gymnaziální vzdělávání
16. 7. 2007 0x 9384x

Staniční výuka

Využití práce ve stanicích při vyučování německého jazyka, organizační pravidla, hodnocení, výhody této formy práce.
Základní vzdělávání
4. 6. 2007 0x 8825x

Papiertheater

Využití metody k motivaci a k zamyšlení nad problematikou "zapomenutých dětí", následná diskuse, zapojení dramatických prvků, malování a vytváření jednoduchých kulis. Tvorba vlastních příběhů.
Zobrazeno 8 z 8 položek