Při analýze podmínek naší školy jsme nejprve určili klady a zápory, které vycházejí z daných (především) místních podmínek. U takto zjištěných negativ jsme zároveň navrhli, jak je eliminovat.
| MŠ Římská | |
| Klady |
|
| Zápory |
|
| MŠ Londýnská | |
| Klady |
|
| Zápory |
|
| Společné | |
| Společné klady |
|
| Společné zápory |
|
Přijímat děti mladší 3 let v souladu s vyhláškou č. 35/1991 Sb. do oddělení s 15 dětmi, věnovat se dětem se speciálními potřebami.
Zaměřit se na úzkou spolupráci s rodiči.
Samozřejmostí je ranní filtr, pitný režim, zdravá výživa i vedení ke správné péči o čistotu chrupu (spolupráce s dětskou zubní lékařkou), spolupráce s pediatrem.
Podporovat v dětech základní kulturně společenské postoje, návyky a dovednosti, vnímání uměleckých a kulturních podnětů (pravidelná návštěva divadel, výstav a jiných kulturních a vzdělávacích akcí).
Osvojit si elementární poznatky o městě, ve kterém žijeme, o své zemi, její historii i kultuře.
Využívání sportovních akcí pro děti.
Školy nemají výrazné problémy s naplněností, na čemž se podílejí:
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR .
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025