Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborný článek

Udělejte si hezký den!

Anotace

Přijďte 18. června 2011 do Centálního parku Pankrác podpořit činnost o.s. Lačhe Čhave.

Občanské sdružení Lačhe Čhave, které rozvíjí a podporuje mládež Prahy 4, jejich rodiny a přátele a věnuje se dětem z národnostních menšin, pořádá 18. června 2011 od 14:00 Benefici.

Odpoledne plné her, soutěží a workshopů pro děti se koná v Café na půl cesty a v Centrálním parku Pankrác v ulici M. Pujmanové v Praze 4. K tanci a poslechu zahrají kapely Tak´I´Tak (pop/rock), V–pořádku (arcipunk), Theoretic Laundry (rock/punk) a Klatovský hudební odboj. Workshopy nabídnou ve třech dílnách zajímavé aktivity: Afrika nevšedníma očima výrobu afrických masek, Ivan Jašek hudební dílnu a Vyrob si placku výrobu vlastních placek formou vystřihovaných koláží z různých starých tiskovin. Pro zvlášť pohybově aktivní děti bude k dispozici trampolína.
Vstupné na akci je dobrovolné, výtěžek bude použit na podporu Nízkoprahového klubu pro děti a mládež Rozhledna.
Přijďte si udělat hezký den a zároveň podpořit činnost občanského sdružení Lačhe Čhave.

Svatava Šimková, NIDM

Lačhe

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor

Hodnocení uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

RVP do 2024

Klíčové kompetence:

  • Neformální vzdělávání
  • Občanské kompetence a kulturní povědomí
  • uvědomovat si – v rámci plurality a multikulturního soužití – vlastní kulturní, národní a osobnostní identitu, přistupovat s aktivní tolerancí k identitě druhých;
  • Neformální vzdělávání
  • Personální a sociální kompetence
  • přispívat k vytváření vstřícných mezilidských vztahů a k předcházení osobním konfliktům, nepodléhat předsudkům a stereotypům v přístupu k druhým.