Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Neformální vzdělávání Přírodovědné činnosti ve školní družině
Odborný článek

Přírodovědné činnosti ve školní družině

Anotace

V rámci průběžného vzdělávání projektu NIDM Klíče pro život proběhl 14. 4. 2011 v ZŠ Prostějov seminář "Přírodovědné činnosti ve školní družině", který byl určen pro vychovatele/ky školních družin a školních klubů.

     Cílem semináře bylo ukázat  možnosti využití dětské hry k získávání praktických i teoretických poznatků o přírodě. Program tvořily nejrůznější náměty her a činností, které si mohou vyzkoušet pedagogové společně s dětmi na táboře, škole v přírodě, zájmovém kroužku, ale především ve školní družině v rámci zájmových činností přírodovědného zaměření nebo činností rekreačních.
 

        Semináře se zúčastnilo 20 pracovníků zájmového vzdělávání, kteří si v průběhu dne vyzkoušeli plnění nejrůznějších úkolů, rozšifrování tajných zpráv, hledání ztracených zvířátek, výtvarné zobrazení přírody netradičním pohledem. Společně navštívili „Pohádkový les“, objevovali nové druhy kytek a na závěr si společně zahráli na čaroděje.

        Celý den probíhal ve velmi přátelské atmosféře a účastníky byl hodnocen kladně.
     

 
Naděžda Kalábová
Krajská koordinátorka Průběžného vzdělávání
Olomoucký kraj
 

Autor

Hodnocení uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

RVP do 2024

Klíčové kompetence:

  • Neformální vzdělávání
  • Kompetence k učení
  • ovládat různé techniky učení, umět si vytvořit vhodný studijní režim a podmínky;
  • Neformální vzdělávání
  • Kompetence k řešení problémů
  • porozumět zadání úkolu nebo určit jádro problému, získat informace potřebné k řešení problému, navrhnout způsob řešení, popř. varianty řešení, a zdůvodnit jej, vyhodnotit a ověřit správnost zvoleného postupu a dosažené výsledky;