Toto postižení výrazně ovlivňuje, jakým způsobem člověk chápe vizuální informace přijímané zrakem. Mohou se vázat jiná smyslová i fyzická postižení. Velké rozdíly u žáků jsou v účinném používání zraku i z hlediska dodatečných vad. Mohou se kombinovat postižení, při kterých je nejčastější mozková obrna a mentální postižení od lehké až po hlubokou formu.
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
![]() |
| Autor © Lenka Džambiková |
Článek je publikován pod licencí Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR .
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.

Národní pedagogický institut České republiky © 2025