Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „učení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
učení
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Gymnaziální vzdělávání
20. 8. 2019 1x 5707x

Jak umělá inteligence usnadňuje učení?

Příspěvek se věnuje tomu, jak nyní (a v blízké budoucnosti) může umělá inteligence měnit edukační procesy a pomoci s učením se. Zaměříme se jak na praktické příklady, tak na to, jaký vliv to může mít…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 4. 2019 0x 2281x

Zkoumání vlivu socializovaného robota Tega na vývoj dětí v MIT Media Lab

Zpráva o výzkumu, který v rámci své dizertace na MIT Media Lab realizovala tamní doktorandka Jacqueline M Kory-Westlund.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 3. 2018 11x 5696x

Deset klíčových objevů o učení

Přehled důležitých poznatků současné vědy, které se týkají učení, podle expertky americké firmy Brainscape Amandy Moritz-Saladino.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 7. 2017 8x 8458x

Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se

Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplikovat nejnovější poznatky vědy pro zvýšení své schopnosti učit se.
Základní vzdělávání
15. 12. 2011 0x 14591x

Učit se jak se učit

RVP pro základní i gymnaziální vzdělávání považuje za jednu z klíčových kompetencí kompetenci k učení. Článek shrnuje problematiku učení, možnosti rozvoje učebních dovedností žáků v běžné vzdělávací…
Gymnaziální vzdělávání
16. 9. 2011 5x 26498x

Myšlenkové mapy v edukačním procesu

Myšlenkové mapy představují nezanedbatelný fenomén na všech stupních vzdělávání – od základní školy až po oblast celoživotního vzdělávání. Nabízí snadný přehled problému, zisk schopnosti strukturovat…
Základní vzdělávání
8. 6. 2011 0x 8674x

Umění učit se

Článek se zabývá předpoklady schopnosti učit se. Opírá se o výzkumy mozku a inteligence a uvádí je do pedagogických souvislostí.
Základní vzdělávání
22. 10. 2009 0x 5366x

Je efektivní multitasking mýtus?

Článek na základě několika zahraničních výzkumů popisuje problematiku multitaskingu a jeho dopad na výuku.
Zobrazeno 8 z 8 položek