Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „slovní hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
slovní hodnocení
Články (14)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 14 položek
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 2122x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – sběr dat a shrnutí

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 3083x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – přístup k hodnocení

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
29. 10. 2019 0x 1982x

Hodnocení na montessori škole Duhovka – představení školy

Smyslem tohoto textu je představit, jak v naší škole přistupujeme k hodnocení. Text popisuje tři základní pilíře našeho pojetí – průběžné hodnocení, celkové hodnocení a sebehodnocení. Věnujeme se…
Základní vzdělávání
4. 9. 2019 0x 5444x

Hodnocení žáků, individualizace v hodnocení učitelem

Hodnocení vypovídá o míře osvojení učiva či o úspěšnosti dané aktivity, poskytuje nám objektivní zpětnou vazbu o znalostech, dovednostech žáků. Prochází určitým systematickým vývojem.
Základní vzdělávání
1. 11. 2018 0x 3934x

Model hodnocení ve Smysluplné škole

Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria…
Základní vzdělávání
19. 2. 2014 1x 38752x

Slovní hodnocení na 1. stupni ZŠ

Hodnocení žáka je v procesu vzdělávání velmi důležité. Jednou z jeho možných forem je slovní hodnocení. Autorka článku se zamýšlí nad různými otázkami: Proč a jak slovně hodnotit? Čemu se vyhnout? Na…
Základní vzdělávání
12. 12. 2012 1x 10878x

Školní hodnocení žáků a studentů: Zvládací učení

Kladete si otázku, zda je vhodnější hodnotit slovně, či známkovat? Možná, že pro nalezení odpovědi je třeba položit otázku jinak: co skutečně hodnotíme? A co od hodnocení práce žáků očekáváme? V…
Základní vzdělávání
17. 7. 2012 0x 4245x

Konzultační centrum NÚV – odpovědi k problematice hodnocení žáků na ZŠ

Článek shrnuje odpovědi pracovníků Konzultačního centra Národního ústavu pro vzdělávání na zaslané dotazy týkající se problematiky hodnocení žáků.
Odborné vzdělávání Spomocník
18. 3. 2010 1x 10798x

Výchova ke zdraví – přednosti a úskalí nového předmětu

Vzdělávání pro zdraví a oblast biologické a ekologické vzdělávání zahrnuje učivo, které prostupuje celým ŠVP, a je možné probírat jednotlivá témata v různých předmětech. Aby toto učivo bylo…
Základní vzdělávání
19. 11. 2008 0x 5432x

Cesta za vnitřní proměnou školy

Zkušenosti ředitele školy z venkovského prostředí - Základní škola a Mateřská škola Janovice, okres Frýdek-Místek, příspěvková organizace.
Základní vzdělávání
5. 2. 2008 0x 17159x

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti…
Základní vzdělávání
25. 7. 2007 0x 15821x

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.
Zobrazeno 12 z 14 položek