Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „portfolio“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
portfolio
Články (31)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 31 položek
Gymnaziální vzdělávání
26. 8. 2021 0x 1650x

Reflexe vlastní vědecké praxe ve středoškolském prostředí: deníky, portfolia a další evidence

Článek se věnuje nástrojům a postupům, které je možné použít v rámci rozvoje vědecké gramotnosti u středoškolských studentů. Popisuje možnosti využití výzkumných deníků či portfolií pro individuální,…
Základní vzdělávání Spomocník
2. 12. 2020 0x 2239x

10 aplikací, které mě provázely rokem 2020

10 aplikací, které autora provázely během roku 2020, nejsou kompletním výčtem, ale pouze jedním pohledem do jeho tvůrčího workflow a zároveň inspirací ostatním učitelům pro zlepšení či rozšíření…
Gymnaziální vzdělávání
16. 4. 2020 0x 7853x

Rozvoj konstruktivistického vzdělávání skrze technologie II.

Článek se věnuje různým možnostem využití technologií v konstruktivisticky pojatém vzdělávání. Nabízí nástroje například na seberegulované učení, práci s vlastními prekoncepty, hodnotově orientované…
Předškolní vzdělávání
17. 9. 2019 0x 3388x

Spolupráce s rodinou s cílem společně podporovat kvalitu učení dětí

Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Předškolní vzdělávání
16. 9. 2019 0x 4727x

Hodnocení dětí v mateřské škole ve spolupráci s rodiči jako podpora individualizace a společného vzdělávání

Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Gymnaziální vzdělávání
16. 1. 2019 0x 5791x

E-portfolio pro učitele II.

Článek se věnuje praktičtějším aspektům tvorby učitelského portfolia – od jednotlivých možných sekcí webu až po nástroje, které je možné pro jeho tvorbu využít.
Odborné vzdělávání
15. 1. 2019 0x 8748x

E-portfolio pro učitele I.

Článek se věnuje možnostem učitelského e-portfolia. Ukazuje na některé jeho rysy, které je možné zvažovat při jeho tvorbě a o kterých je vhodné přemýšlet, ať již z pozice tvůrce portfoliového webu…
Základní vzdělávání
31. 1. 2018 0x 9546x

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě…
Předškolní vzdělávání
15. 3. 2017 0x 7182x

Personal learning environment pro učitele

Personal learning envirnoment (PLE) je aktuálním konceptem pro podporu sebeřízeného celoživotního učení. Zakládá se na přístupu k nástrojům webu 2.0 a sociálním médiím. Jaké nástroje využít a jak se…
Gymnaziální vzdělávání
30. 3. 2016 1x 8788x

Konektivistické co-curiculum jako model autonomního učení

Článek představuje základní aspekty modelu vzdělávání, které vychází ze snahy o participativní a autonomní učení – co-curiculum. Klade jej do souvislostí s konektivistickým pojetím vzdělávání.
Gymnaziální vzdělávání
15. 3. 2016 0x 7120x

Práce s digitálním portfoliem jako součást efektivního procesu učení

Digitální portfolio představuje jeden z důležitých stavebních prvků, které mohou posílit reflektivní učení žáků a snížit distanci mezi školou a reálným prostředím, což může sehrát důležitou roli jak…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 2. 2015 6x 8534x

Potřebuje učitel portfolio?

Zamyšlení nad významem učitelského portfolia včetně praktických rad, jak ho vytvořit a jakou mu dát náplň.
Zobrazeno 12 z 31 položek