Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „porozumění textu“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
porozumění textu
Články (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Základní vzdělávání
11. 10. 2018 0x 6610x

Čtenářské strategie od prvních školních dní

Rozvíjení čtenářské gramotnosti je oblastí, kde se vzájemně prolínají a překrývají otázky co, jak a proč žáky učíme. Učitelé v 1. ročníku vědí, že cílem není pouze zvládnutí techniky čtení a psaní na…
Základní vzdělávání
7. 6. 2011 0x 4169x

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 36

Tento článek je dvanáctým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol…
Základní vzdělávání
19. 5. 2011 0x 4135x

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 30

Tento článek je šestým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve…
Základní vzdělávání
18. 11. 2010 0x 13760x

Zvoník od Matky Boží

Při práci s texty o zvoníku Quasimodovi si žáci uvědomí pravdivost výroku „První pohled často klame“. Přemýšlí o svých postojích k lidem, kteří se něčím odlišují od ostatních, odhalují své charaktery…
Základní vzdělávání
18. 1. 2006 1x 51135x

Mezinárodní výzkum čtenářské gramotnosti a jeho výsledky v ČR

Příspěvek se věnuje mezinárodnímu výzkumu čtenářské gramotnosti. Testováni byli patnáctiletí žáci všech typů škol. Výsledky českých žáků jsou tradičně mezinárodně podprůměrné.
Základní vzdělávání
1. 12. 2004 0x 15460x

Poslech s porozuměním a mluvení v prvním období výuky NJ na ZŠ

Autorka se soustřeďuje na praktické ukázky výuky německého jazyka v 1. – 3. třídě ZŠ, kdy se ještě učitel u malých dětí nemůže opřít o psaný text. Středem zájmu se tedy stává poslech s porozuměním a…
Zobrazeno 6 z 6 položek