Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „předmatematické představy“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
předmatematické představy
Články (26)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 26 položek
Předškolní vzdělávání
16. 4. 2019 0x 6886x

Velikonoce s předškoláky II

Příspěvek nabízí náměty pro velikonoční aktivity s předškoláky. Děti procvičí předmatematické představy pomocí vajíčkových skládaček, spojovaček i příkladů pro pokročilé. Sluchové vnímání budou…
Předškolní vzdělávání
19. 6. 2018 0x 8335x

Jak rozvíjet předmatematické představy v přípravné třídě? – 4. díl

Příspěvek nabízí poutavé aktivity, které rozvíjí předmatematické dovednosti předškoláků s využitím sněhových koulí či šišek, postav samotných dětí, přírodnin, geometrických tvarů i pěnových kostek.
Předškolní vzdělávání
8. 11. 2016 3x 17698x

Školní zralost III

Třetí díl seriálu nabízí sledování školní zralosti – zejména orientace v prostoru, sluchového vnímání a předmatematických představ. Představované aktivity využijí pedagogové při individuální i…
Předškolní vzdělávání
12. 3. 2014 0x 18117x

MŠ - Geometrie v prostoru

Geometrické představy. Dítě určuje a rozeznává polohové vztahy v rovině a v prostoru, rozlišuje tvary těles.
Předškolní vzdělávání
11. 3. 2014 0x 15956x

MŠ - Komplexní aktivity

Mnohostní, množinové a geometrické představy lze rozvíjet prostřednictvím komplexních aktivit, v nichž se jednotlivé oblasti prolínají.
Předškolní vzdělávání
10. 3. 2014 0x 18217x

MŠ - Geometrie v rovině

Geometrické představy. Dítě se seznamuje se základními geometrickými tvary a jejich reálnými reprezentacemi. Skládáním tvarů rozvíjíme u dítěte analyticko-syntetické myšlení a prostorové vnímání.
Předškolní vzdělávání
6. 3. 2014 0x 14451x

MŠ - Rytmus a kombinatorika

Množinové představy. Vytvářením pravidelností a opakováním téhož úseku vzniká rytmus. Dítě učíme vnímat a odhalit pravidelnosti v řadě i na ploše. Dítě vytváří vzory a tak si rozvíjí kombinační a…
Předškolní vzdělávání
5. 3. 2014 0x 14329x

MŠ - Kvantita

Mnohostní představy. Dítě vnímá a určuje množství (včetně „málo“, „nic“, „hromada“), využívá různé modely a reálné reprezentace včetně různých konfigurací (nejen lineárních).
Předškolní vzdělávání
4. 3. 2014 0x 13146x

MŠ - Shodnost

Geometrické představy. Díky vnímání shodnosti může dítě postřehnout odlišnosti, učí se rozlišovat. Spontánně rozvíjí odhad.
Předškolní vzdělávání
3. 3. 2014 0x 13470x

MŠ - Uspořádání

Množinové představy. Při procesu uspořádání dítě vnímá dva a více objektů. Nastupuje tak vztahové vnímání (podpora kauzálního myšlení).
Předškolní vzdělávání
27. 2. 2014 0x 14123x

MŠ - Párování

Množinové představy. Dítě přiřazuje jeden objekt k druhému, tvoří dvojice – páruje.
Předškolní vzdělávání
26. 2. 2014 0x 15390x

MŠ - Třídění

Množinové představy. Dítě třídí na základě stejné vlastnosti (charakteristiky), např. má stejnou barvu, tvar, velikost jako ten druhý nebo další.
Zobrazeno 12 z 26 položek