Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „mimořádně nadaný žák“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
mimořádně nadaný žák
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání
13. 1. 2015 0x 12854x

Ten dělá to a ten zas tohle

Návrh strukturované výukové jednotky pro 1. stupeň ZŠ (vzdělávací obor Člověk a jeho svět, tematický okruh Lidé kolem nás), při níž jsou společně v jedné třídě bez přítomnosti asistenta pedagoga…
Základní vzdělávání
17. 4. 2014 0x 5519x

Proč se starat o nadané a kolik jich vlastně je

Nadaní nejsou homogenní skupina. Nejsou ani jen bezproblémoví, ani jen k životu nepoužitelní géniové, i když bychom jich pár z obou zmíněných skupin našli.
Gymnaziální vzdělávání
22. 9. 2009 0x 5497x

Charakteristika ŠVP - příklady zpracování - zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných

Ukázky zpracování doplněné krátkým komentářem.
Gymnaziální vzdělávání
16. 4. 2008 0x 7975x

Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“

Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.
Speciální vzdělávání
7. 4. 2008 0x 10266x

Učitel a jeho žák – 2. část – žák Kryštof Eben

Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané…
Základní vzdělávání
7. 4. 2008 0x 6790x

Učitel a jeho žák – 1. část – žáci Pavla Umhöhová a Tomáš Popelář

První část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané…
Základní vzdělávání
14. 2. 2008 0x 8419x

Rozhovor s PaedDr. Marií Nedvědovou, ředitelkou ZŠ Porozumění v Českých Budějovicích

Rozhovor o vzdělávání mimořádně nadaných žáků ve speciální třídě zřízené v rámci Základní školy v Českých Budějovicích a charakteristice talentovaného žáka.
Základní vzdělávání
30. 6. 2004 0x 19022x

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…
Zobrazeno 8 z 8 položek