Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „mimika“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
mimika
Články (7)
Zobrazení:
Zobrazeno 7 z 7 položek
Základní vzdělávání
10. 4. 2012 1x 9896x

Nonverbální komunikace aneb Mluvíme i beze slov

V příspěvku stručně charakterizujeme neverbální komunikaci, zejména se zabýváme mimojazykovými prostředky – gestikou a mimikou. Poukazujeme na důležitost nonverbální komunikace, která je nedílnou…
Speciální vzdělávání
26. 1. 2011 2x 25910x

Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální

Příspěvek pojednává o formách alternativní a augmentativní komunikace v prostředí základní školy speciální a o jejím využití při výuce mentálně postižených žáků.
Odborné vzdělávání Spomocník
16. 12. 2009 0x 17983x

Nonverbální komunikace

Nonverbální komunikace je samostatné téma vyučování českého jazyka a literatury. Využívá se i v ostatních předmětech, je součástí aktivit školní preventivní strategie opírající se o metody pedagogiky…
Předškolní vzdělávání
10. 7. 2009 0x 21124x

Náměty na řečovou výchovu

Příklady aktivit podporujících rozvoj řeči poskytne dětem zábavu i rozvoj jejich schopností.
Základní vzdělávání
24. 1. 2008 0x 19478x

Lidské tělo

Příspěvek popisuje možnost, jak s žáky procvičovat pojmenovávání částí lidského těla i výrazů obličeje a změn pocitů a nálad.
Základní vzdělávání
30. 7. 2007 0x 10662x

Komunikace v běžných situacích - pocity lidí

Příspěvek je zaměřen na komunikaci žáků, na vyjadřování pocitů, na rozpoznávání pocitů druhých podle mimiky a na porozumění literárnímu textu z hlediska pocitů jednajících postav.
Základní vzdělávání
1. 12. 2004 0x 15461x

Poslech s porozuměním a mluvení v prvním období výuky NJ na ZŠ

Autorka se soustřeďuje na praktické ukázky výuky německého jazyka v 1. – 3. třídě ZŠ, kdy se ještě učitel u malých dětí nemůže opřít o psaný text. Středem zájmu se tedy stává poslech s porozuměním a…
Zobrazeno 7 z 7 položek