Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „individualizace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
individualizace
Články (32)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 32 položek
Základní vzdělávání
11. 2. 2021 1x 1851x

Vývoj koncepce výuky předmětu projektové vyučování – Brány do poznávání světa

Článek předkládá náhled do vývoje nové koncepce výuky předmětu projektového vyučování. Tento vývoj byl určován pečlivým vyhodnocováním funkčních a nefunkčních prvků ve struktuře výuky, současně též…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 1493x

Jak na hybridní výuku podle Spencera

Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
4. 2. 2021 2x 3720x

OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem

Naše očekávání na výsledky žákovské práce mohou být ve výsledku tím, co omezuje jedinečnost každého dítěte. Tato má zkušenost, kterou jsem získala v začátcích práce s OrgPadem ve výuce, mne vedla k…
Základní vzdělávání
1. 2. 2021 3x 2997x

OrgPad ve výuce na prvním stupni ZŠ

V současnosti vyhledáváme digitální nástroje, které bychom mohli skutečně smysluplně využít ve výuce. Očekáváme od nich jednoduchost a praktičnost, ale také přínos něčeho nového, co děti baví a…
Předškolní vzdělávání
6. 5. 2020 0x 3474x

Rozvoj inkluzivního vzdělávání v MŠ

Cílem projektu Komplexní program rozvoje inkluzivního vzdělávání v MŠ byl rozvoj inkluzivního a individualizovaného vzdělávání dětí předškolního věku a řešení problematiky sociálního začleňování dětí…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2020 0x 2091x

Co to ta personalizace vlastně je?

Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 1. 2020 2x 2758x

Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy,…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 1. 2020 0x 1885x

Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech

První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2019 0x 2199x

Horizonty podle CoSN

Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.
Předškolní vzdělávání
17. 9. 2019 0x 3387x

Spolupráce s rodinou s cílem společně podporovat kvalitu učení dětí

Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Předškolní vzdělávání
16. 9. 2019 0x 4726x

Hodnocení dětí v mateřské škole ve spolupráci s rodiči jako podpora individualizace a společného vzdělávání

Článek je rozdělen do dvou částí, které spolu souvisí a úzce na sebe navazují. První část je věnována individualizovanému vzdělávání, problematice pedagogické diagnostiky a hodnocení dětí v…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 4. 2019 1x 3657x

5 největších výzev školství podle CoSN

Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími…
Zobrazeno 12 z 32 položek