Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „gamifikace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
gamifikace
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2019 1x 6224x

Gamifikace ve výuce

Analýza problematiky využití herních prvků ve výuce zpracovávající pohledy odborníků zastávajících různé názory.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2018 0x 2224x

Rozvíjení kognitivních schopností videohrami

Informace o výsledcích výzkumu hraní počítačových her a souvislosti, které naznačují další posun v jejich možné aplikaci ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 10. 2017 3x 4047x

Amarův zákon a Hype cyklus

Přehled základních poznatků o zavádění technických inovačních postupů do praxe, postavený na výzkumu amerického vědce Roye Amary a na jeho praktické aplikaci v podobě Hype cyklu poradenské agentury…
Základní vzdělávání Spomocník
25. 9. 2017 0x 4465x

5 způsobů, jak může gamifikace pomoci studentům rozvíjet myšlení

Přehledový článek přináší informace získané studiem zahraničních zdrojů, které se týkají možností výukového využití počítačových her. Jako příklad je použita světoznámá aplikace na výuku jazyků…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 6. 2017 2x 6643x

Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?

Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, jak by tato problematika měla být řešena.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 5. 2017 0x 3991x

PaGamO – učení hrou

Informace o zajímavé volně dostupné výukové aplikaci, pomocí níž lze hravým a soutěživým způsobem učit a procvičovat faktické znalosti čehokoli, co si učitel sám do systému vloží. K dispozici je i…
Gymnaziální vzdělávání
4. 6. 2012 7x 12320x

M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání?

Žáci jsou dnes běžně vybaveni mobilními telefony, které mají GPS senzory, připojení na internet či operační systém. Jde o zařízení, která běžně používají a mají je rádi. Proto by neměl stranou zájmu…
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2012 0x 10954x

Gamifikace (nejen) v sociálních sítích

Nejen sociální sítě se snaží o to, aby jejich uživatelé byli co možná nejaktivnější, a to v téměř libovolném ohledu. V následujícím článku se zaměříme na základní metody motivace a gamifikace, které…
Zobrazeno 8 z 8 položek