Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „formativní hodnocení“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
formativní hodnocení
Články (10)
Zobrazení:
Zobrazeno 10 z 10 položek
Základní vzdělávání Spomocník
26. 4. 2021 0x 1274x

Role technologií při formativním hodnocení

Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání
6. 8. 2020 0x 4979x

Formativní hodnocení

Ve své diplomové práci jsem se zabývala nepříliš známým typem hodnocení, tzv. formativním hodnocením. Jelikož je problematika hodnocení stále diskutovaným tématem, rozhodla jsem se definici tohoto…
Základní vzdělávání
5. 2. 2020 0x 1586x

Hodnocení v Mendelce

V příspěvku je představena sídlištní základní škola, která si klade jasnou vizi, k níž směřuje i díky propracovanému hodnoticímu systému, jehož nedílnou součástí je formativní hodnocení. Přínosné je…
Základní vzdělávání
28. 2. 2018 0x 3834x

Data cestují po světě

Hodnocení žáka ve škole je velmi důležité, jelikož jím může být žák motivován, odměňován, posouván dále, ale také demotivován. Řada odkazů a jednotlivých článků níže nabízí příklady úloh z různých…
Základní vzdělávání
31. 1. 2018 0x 6904x

Co nevíme o bramborách?

Text popisuje realizaci aktivity zaměřené na využití formativního hodnocení ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v 5. ročníku základní školy. Ověření uvedené aktivity proběhlo ve třídě 5. M v…
Základní vzdělávání
31. 1. 2018 0x 9548x

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě…
Základní vzdělávání
30. 1. 2018 1x 6712x

Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy

Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů.…
Základní vzdělávání
20. 1. 2014 1x 6094x

Testování v CLILu

Ve čtrnácté kapitoly příručky Cizí jazyky napříč předměty 2.st.ZŠ o Testování vycházíme z obecných postupů při hodnocení a testování, které se aplikují v rámci CLILu. Rozlišíme mezi sumativním a…
Základní vzdělávání
12. 12. 2012 1x 10878x

Školní hodnocení žáků a studentů: Zvládací učení

Kladete si otázku, zda je vhodnější hodnotit slovně, či známkovat? Možná, že pro nalezení odpovědi je třeba položit otázku jinak: co skutečně hodnotíme? A co od hodnocení práce žáků očekáváme? V…
Gymnaziální vzdělávání
23. 11. 2006 1x 63542x

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.
Zobrazeno 10 z 10 položek