Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „digitální technologie“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
digitální technologie
Články (67)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 67 položek
Základní vzdělávání
1. 6. 2021 0x 674x

Chemie mobilního telefonu

Článek přináší aktivitu, ve které se žáci seznamují s prvky a sloučeninami mobilního telefonu a jejich využitím v konkrétních částech telefonu. Přitom pracují s textem, ve kterém vyhledávají důležité…
Základní vzdělávání
24. 5. 2021 0x 681x

Pracujeme s daty

Článek popisuje aktivitu zaměřenou na zpracování zobrazení dat za pomoci digitálních technologií. Projekt PPUČ, financovaný z Evropských strukturálních a investičních fondů, podporuje pedagogy…
Speciální vzdělávání
5. 5. 2021 0x 2015x

Digitální technologie ve výuce žáků s nedostatečnou znalostí vyučovacího jazyka (a z odlišného kulturního prostředí)

Článek popisuje speciální vzdělávací potřeby žáků s nedostatečnou znalostí vyučovacího jazyka (a z odlišného kulturního prostředí) ve vztahu k digitálním technologiím. Upozorňuje na přednosti, ale i…
Jazykové vzdělávání
22. 4. 2021 1x 3207x

Digitální kompetence – jak ji nejlépe rozvíjet ve výuce cizích jazyků?

Zavádění technologií v cizím jazyce lze využít především pro rozvoj digitální kompetence, k podpoře kreativity a flexibility ve výuce. Nyní je k dispozici nepřeberné množství aplikací, online…
Základní vzdělávání
11. 3. 2021 0x 1746x

Rozvíjení digitální gramotnosti ve Výchově ke zdraví

Hlavním záměrem tohoto materiálu je charakterizovat význam digitálních technologií při rozvíjení kompetencí/gramotností žáků ve výchově ke zdraví, specifikovat očekávané výsledky učení výchovy ke…
Základní vzdělávání
25. 2. 2021 0x 2242x

Svobodné strukturování a jeho význam ve vzdělávání

Jsme zvyklí své úvahy zaznamenávat lineárně a vedeme k tomu i další generace. To, jaký přínos nám může nabídnout alternativní způsob zápisu, zkoumám na konkrétních pracích dětí na prvním stupni v…
Základní vzdělávání
4. 2. 2021 2x 3718x

OrgPad jako nástroj k individualizaci ve výuce a v přístupu k dětem

Naše očekávání na výsledky žákovské práce mohou být ve výsledku tím, co omezuje jedinečnost každého dítěte. Tato má zkušenost, kterou jsem získala v začátcích práce s OrgPadem ve výuce, mne vedla k…
Speciální vzdělávání
2. 2. 2021 0x 3716x

Digitální technologie ve výuce žáků nadaných a mimořádně nadaných

Článek popisuje využití digitálních technologií při vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných. V úvodu popisuje fenomén nadání, projevy žáků ve škole a jejich potřeby při vzdělávání. Dále…
Základní vzdělávání
1. 2. 2021 3x 2997x

OrgPad ve výuce na prvním stupni ZŠ

V současnosti vyhledáváme digitální nástroje, které bychom mohli skutečně smysluplně využít ve výuce. Očekáváme od nich jednoduchost a praktičnost, ale také přínos něčeho nového, co děti baví a…
Odborné vzdělávání
26. 1. 2021 0x 722x

První ročník #DigiEduHackCZ je za námi

DigiKoalice společně s Czechitas uspořádali v listopadu 2020 českou verzi celosvětového hackathonu, zaměřeného na řešení nejnáročnějších výzev digitálního vzdělávání – DigiEduHack.
Speciální vzdělávání
21. 1. 2021 0x 4081x

Digitální technologie ve výuce žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami

Článek popisuje využití digitálních technologií při vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami. Na úvod uvádí charakteristiku znevýhodnění a možné příčiny a důsledky. Dále…
Speciální vzdělávání
19. 1. 2021 0x 2704x

Digitální technologie ve výuce žáků s mentálním postižením

Digitální technologie mají nezastupitelnou roli při podpoře procesu učení žáků s mentálním postižením a při rozvoji a podpoře jejich komunikace. Jejich význam je zřejmý především v této době, kdy se…
Zobrazeno 12 z 67 položek