Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „dialog“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
dialog
Články (15)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 15 položek
Gymnaziální vzdělávání
10. 12. 2020 0x 1909x

Chatbot jako učitelův pomocník (nejen do online výuky)

Chatbot je nesporně zajímavým tématem do hodin informatiky, ale třeba i češtiny nebo uměnovědných předmětů, ale současně může být zajímavým pomocníkem pro učitele, nejen v době covidu-19 a online…
Předškolní vzdělávání
25. 9. 2018 0x 21324x

Skřítek Podzimníček

V této lekci jsem využila našeho krásného podzimního období, které je plné barev, deště, větru a podzimních tvorečků. Hlavním hrdinou je skřítek Podzimníček, který nás lekcí provází jak dramatickými,…
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2015 0x 6003x

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2015 0x 4980x

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2015 0x 5873x

Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část

Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Základní vzdělávání
6. 1. 2014 0x 14133x

CLIL: Práva spotřebitele

CLIL výukový plán integruje německý jazyk s výchovou k občanství na téma Práva spotřebitele.
Gymnaziální vzdělávání
15. 12. 2011 0x 11982x

Rozhovory s obrazy / Galerie jako otevřený prostor inspirace / Emilia Medková a Toyen

Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Gymnaziální vzdělávání
21. 9. 2011 0x 11487x

Rozhovory s obrazy/ Galerie jako otevřený prostor inspirace/ František Vízner a Otto Prutscher

Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Gymnaziální vzdělávání
3. 8. 2011 1x 13469x

Rozhovory s obrazy/galerie jako otevřený prostor inspirace/Otto Gutfreund a Emil Filla a Martin Vinazer

Tvůrčí dílny pro pedagogy v Moravské galerii v Brně jsou přímým a živým dialogem s originály uměleckých děl. Jednotlivá setkávání probíhají u vybraných děl ve stálých expozicích i aktuálních…
Speciální vzdělávání
15. 7. 2011 1x 21496x

Krmítko pro ptáčky

Článek nazvaný Krmítko pro ptáčky je ukázkou možného přístupu u dětí se zdravotním postižením. Aktivita proběhla v rámci dvouhodiny výtvarné výchovy, ale vzdělávací obsah se prolíná i do dalších…
Gymnaziální vzdělávání
31. 5. 2011 0x 6178x

Možnosti a meze dialogu v ekonomii a výchova k ekonomickému myšlení

Při výchově k ekonomickému myšlení a rozhodování se setkáváme s celou řadou protichůdných stanovisek a postojů k řešení jednotlivých ekonomických problémů. Vzniká otázka, jak se v široké škále…
Gymnaziální vzdělávání
19. 7. 2010 0x 13620x

Aktivita: Tohle není spravedlivé

Jeden z příkladů, jak je možné využít metodický materiál www.czechkid.cz. Aktivita se zaměřuje na způsob, jak lze při zpracování konkrétního dialogu nahlédnout odlišné pochopení a zvnitřnění hodnot.…
Zobrazeno 12 z 15 položek