Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Odborné články
Články s klíčovým slovem „antisemitismus“
Odborné články
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
autismus
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
dysgrafie
dyskalkulie
dyslexie
dysortografie
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
mentální postižení
mentální postižení - lehké
mentální postižení - střední
mentální postižení - těžké
MP a další postižení
poruchy pozornosti a vnímání
se sociálním znevýhodněním
se zdravotním znevýhodněním
sluchové postižení
souběžné postižení více vadami
tělesné postižení
vady řeči
vývojové poruchy učení nebo chování
z cizojazyčného prostředí
z odlišného sociokulturního prostředí
zrakové postižení
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
antisemitismus
Články
(13)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
13
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
15. 9. 2014
0x
7916x
Jednotlivé hodiny s tématem stárnutí a mezigeneračních vztahů
Praktický článek seriálu Mezigenerační vztahy.
Gymnaziální vzdělávání
8. 9. 2014
0x
8871x
Extremismus v ČR: Pravicový extremismus I. - neonacismus
Extremismus v České republice existuje v několika rozdílných ideových variantách a působí v různých organizačních formách. Neonacismus navazuje na ideje a reálnou politiku historického nacismu,…
Základní vzdělávání
16. 6. 2014
0x
8817x
„Ničí lidé“
Kdo rozhoduje o tom, do jaké země patříme? Je možné, aby někdy lidé nepatřili vůbec nikam? Jsou takoví lidé ještě vůbec lidé? Kdo je odpovědný za uprchlíky a vyhnance?
Základní vzdělávání
28. 5. 2014
0x
4427x
Pražský magistrát a „izraeličtí“ uprchlíci
Co se vám vybaví, když se řekne uprchlík? Existují nějaké pozitivní či negativní stereotypy spojené s uprchlíky? Jaké? K jakým reakcím mohou negativní představy o uprchlících vést?
Základní vzdělávání
22. 5. 2014
0x
3857x
Člen spikleneckého centra
Co je to spiknutí? Proti komu nebo čemu se lze spiknout? Proč se totalitní státy snaží posilovat ve svých obyvatelích pocit ohrožení? Jakým způsobem komunistický režim na počátku padesátých let…
Základní vzdělávání
21. 5. 2014
0x
4974x
Teorie spiknutí
Co to znamená spiknout se proti někomu? Jak byli Židé prezentováni v teoriích spiknutí na konci 19. století a v 1. polovině 20. století? Na jakých klíčových principech se vytvářejí teorie spiknutí?…
Základní vzdělávání
19. 5. 2014
0x
4046x
Násilí a národní identita
Kdy a za jakých podmínek vzniká násilí proti určité etnické skupině? Jakým způsobem je takové násilí schvalováno a podporováno? Jaké důvody vedly k násilí proti Židům a dalším skupinám v…
Základní vzdělávání
2. 1. 2013
1x
5860x
Masaryk a hilsneriáda
Co je to pověra? V čem tkví její nebezpečnost? Jak může pověra ovlivňovat veřejné mínění? Má cenu s pověrou bojovat, postavit se veřejnému mínění? Co potřebuje člověk k tomu, aby se do takového boje…
Základní vzdělávání
11. 12. 2012
0x
5838x
Nebezpečné obrázky
Jakými způsoby lze negativně zobrazovat skupinu osob? V čem spočívá síla obrazů a karikatur v novinách a časopisech? Proč je takové zobrazování nepřijatelné a nebezpečné z hlediska lidských práv?
Gymnaziální vzdělávání
24. 1. 2011
0x
14696x
Naši zmizelí sousedé – nezapomeňme!
Blok pěti hodin, ve kterých se žáci postupně seznámí s židovskou problematikou, zejména pro dobu druhé světové války v Evropě, v ČSR i v regionu. Střídají se činnosti ve skupinách se samostatnou…
Základní vzdělávání
11. 10. 2007
0x
15707x
Významné osobnosti židovského původu v rámci školního projektu
Příspěvek v úvodní části nabízí základní informace o čtyřdenním školním projektu pro žáky 2. stupně ZŠ. Základ příspěvku však tvoří rozpracovaná metodika jedné z uskutečněných dílen na téma Významné…
Gymnaziální vzdělávání
16. 2. 2007
0x
10093x
Svědectví pamětníků
Příspěvek představuje vzorovou hodinu (například Dějepisu nebo Občanského a společenskovědního základu) s integrací průřezového tématu Multikulturní výchova. Může také sloužit jako inspirace pro…
Zobrazeno
12
z
13
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit článek
Jak vložit článek
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025