Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „algoritmus“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
algoritmus
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
28. 6. 2021 2x 3035x

Základy AI pro školy

Zpráva o stejnojmenném MOOC kurzu European Schoolnet Academy zaměřeném na dvě tam probíraná témata – evropské etické pokyny a pět algoritmických zkreslení.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 3. 2019 0x 2712x

Digitální dissensus

Výklad nového pojmu, který přesně vystihuje to, k čemu zvolna dospívá vývoj společnosti ve vyspělých, dosud demokratických zemích.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 12. 2017 1x 5931x

Internet nás zavádí na scestí!

Druhý článek věnovaný britskému umělci a zároveň odborníkovi na technologie Jamesi Bridlemu. Tento článek se zabývá novým fenoménem YouTube, a sice masivním publikováním videí zdánlivě určených dětem…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 6. 2016 10x 4505x

Valiantův ekoritmus

Informace o výzkumu profesora Harvard University Leslie Valianta, který se dosud neúspěšně snaží najít algoritmus popisující princip učení živých organizmů použitelný pro počítačovou simulaci vývoje…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 4. 2014 0x 3986x

Oppia aneb programované učení vrací úder

Oppia je webovou aplikací zdarma, umožňující komukoli tvořit výukové lekce pomocí uživatelského rozhraní, které nevyžaduje programování. Koncepčně vychází ze Skinnerova učícího stroje a jeho důrazu…
Gymnaziální vzdělávání
30. 9. 2011 1x 11081x

UML a Flowchart ve výuce programování na gymnáziu

Podle RVP pro gymnázia se mají žáci seznámit se základy programování a algoritmizace. V následujícím článku se pokusíme ukázat, jakým způsobem k tomu užít grafického modelování procesů pomocí UML či…
Gymnaziální vzdělávání
13. 7. 2009 3x 14690x

Nahraďte algoritmizaci systémovým přístupem!

Autor argumentuje proti požadavku, aby se studenti učili řešit problémy algoritmicky. Místo toho žádá, aby řešili problémy systémově.
Základní vzdělávání
14. 3. 2005 0x 14314x

Několik nestandardních úloh k tematickému okruhu Číslo a proměnná

V následujícím příspěvku je uvedeno několik nestandardních úloh k tematickému okruhu Číslo a proměnná. Uvedené příklady mohou přispívat k rozvíjení paměti žáků prostřednictvím numerických výpočtů, k…
Zobrazeno 8 z 8 položek