Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „algoritmizace“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
algoritmizace
Články (20)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 20 položek
Gymnaziální vzdělávání
6. 1. 2021 3x 3607x

Jaké aplikace využít pro nové pojetí výuky informatiky?

Text se zamýšlí nad výukou informatiky a s tím souvisejících aplikací. V jakých ohledech je vhodnější používat placené programy a v jakých ohledech je lepší se přiklonit spíše k freeware programům.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 5. 2018 2x 2633x

Programy na podporu informatického myšlení

Přehled volně dostupných nástrojů vhodných pro využití v rámci nové koncepce výuky ICT, která klade důraz na informatické myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 3. 2018 0x 2821x

Time management, studium a technologie – 2. díl

Druhý díl série pojednávající o postupech řízení pracovního času s orientací na studenty. Tento se věnuje aplikacím, které mohou s řízením pomoci. Jedná se o úvod do problematiky, kterou autor…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 3. 2018 0x 3495x

Time management, studium a technologie – 1. díl

První ze dvou článků pojednávajících o postupech řízení pracovního času s orientací na studenty. Jedná se o úvod do problematiky, kterou autor zpracovává jako diplomovou práci.
Předškolní vzdělávání
20. 9. 2016 2x 14470x

Využití tabletů v předškolním vzdělávání

Článek pojednává o využití tabletů a chytrých mobilních zařízení v prostředí mateřských škol (v předškolním vzdělávání). Obsahuje různé typy aplikací pro rozvoj hudebního cítění, hraní v roli, jemné…
Odborné vzdělávání Spomocník
1. 2. 2016 0x 4763x

Využití PLC k výuce základů algoritmizace a programování

Článek popisuje možné nasazení programovatelných logických automatů, které se na technických školách nacházejí za účelem výuky zaměřené na automatizaci procesů v reálném čase, pro výuku základů…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
14. 5. 2015 1x 6954x

Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – žákovské práce

Článek je pokračováním seriálu popisujícího praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole. Předkládá výsledky práce žáků a jejich…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 5. 2014 0x 6050x

Game Maker jako výukový nástroj

Článek shrnuje praktické zkušenosti s výukovým využitím nástroje na tvorbu vlastních her Game Maker, jež vede k nácviku informatického myšlení a dalších počítačových kompetencí. Může se stát velmi…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
10. 4. 2014 1x 9049x

Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – první zkušenosti

Článek popisuje praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole a předkládá odkazy na použité materiály.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 3. 2014 0x 6368x

Play-i jako hračka rozvíjející logické myšlení

Informace o projektu zavádějícího do výroby nové převratné hračky pro děti v podobě programovatelné dvojice robotů Bo a Yana, které rozvíjejí algoritmické myšlení hrou a sledují intelektuální vývoj…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 2. 2014 0x 9010x

Programování na 1.st. s Code.org

Popis praktických zkušeností s vynikajícím volně dostupným kurzem základů programovaní pro žáky ZŠ, jehož zařazení do výuky lze dalším učitelům ICT jen doporučit.
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2013 0x 8013x

Algoritmizace hrou

Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v…
Zobrazeno 12 z 20 položek