Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Články s klíčovým slovem „LMS“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 

Zvolené filtry

Materiály s klíčovým slovem
LMS
Články (36)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 36 položek
Základní vzdělávání Spomocník
21. 6. 2021 1x 2198x

Digitální pedagogika potřebuje digitální kurikulum

Zpráva o ekosystému hybridní výuky Michiganské techniky, který je určen pro ZŠ a obsahuje kurikulum zatím hlavně pro 1. stupeň, za nímž stojí dva američtí vědci Cathie Norris a Elliot Soloway.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 4. 2021 1x 2147x

Americká digitální konvergence škol

Článek popisuje, jak se v USA vyvíjí integrace technologií do výuky. Místo difuze, s níž jsme se setkávali v rámci inovačních postupů dříve, teď mluvíme o interoperabilitě a konvergenci.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2020 0x 2033x

Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky

V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 9. 2020 3x 4181x

Hybridní školní rok jako standard budoucího vzdělávání

Školní rok 2020/2021 je prvním hybridním školním rokem, ve kterém budeme plně integrovat online vzdělávání a kombinovat prezenční a distanční formy výuky. Přestože prezenční forma bude v budoucnu…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2020 1x 4243x

Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava

Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 9. 2020 1x 6378x

Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolupráci

Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční, na dálku), které by měly být součástí v praxi používané jednotné školní platformy. Jedná se o…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2020 1x 5609x

Tvorba interaktivních multimediálních vzdělávacích objektů v H5P

Soubor nástrojů H5P nabízí učiteli (a nejen jemu) široké možnosti v tvorbě multimediálních interaktivních vzdělávacích objektů v kvalitě a estetickém provedení velice neobvyklém. Jde o rychle…
Gymnaziální vzdělávání
29. 4. 2020 0x 10478x

V čem provozovat online kurzy pro středoškoláky?

Článek popisuje různé možnosti, jak do středoškolského prostředí zapojit technologie, v nichž je možné provozovat online kurz. Jako první skupinu nástrojů uvádí tradiční LMS – Moodle, Classroom,…
Základní vzdělávání Spomocník
15. 4. 2020 0x 8062x

10 důvodů, proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku tak důležitá

Ne náhodou je volba vhodného vzdělávacího prostředí hned druhou zásadou online pedagogiky v doporučení Global Online Academy. Tento článek odkrývá 10 důvodů, proč je tato volba tak zásadní a jak s ní…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 3. 2020 2x 25501x

20 způsobů využití technologií pro online výuku nejen po uzavření škol

Jaké technologie využít v době zavření škol? Jaké nástroje použít pro naši online výuku? Jak komunikovat se žáky, jak jim předávat úkoly, jak a v jaké formě je vybírat či sdílet? A jak všechny tyto…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 10. 2019 0x 3718x

Chyby při využívání technologií ve výuce

Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 6. 2019 2x 3032x

Standardy interoperability podle CoSN

Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Zobrazeno 12 z 36 položek