Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Všechny články autora „Alena Rakoušová“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Články (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání
20. 11. 2008 0x 14121x

Čtení s diskusí v 5. ročníku ZŠ

Článek pojednává ve zkratce o řízeném čtení a poskytuje učitelům krátký námět, jak pracovat s bajkou pro žáky 5. ročníku ZŠ.
Základní vzdělávání
19. 11. 2008 0x 5629x

Provázanost vybraného očekávaného výstupu vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět s klíčovými kompetencemi a jejich hladinami

Článek poskytuje na vybraném očekávaném výstupu ukázku propojenosti mezi naplňováním očekávaných výstupů a rozvíjením klíčových kompetencí i jejich dílčích hladin. Uvádí konkrétní činnosti žáků,…
Základní vzdělávání
26. 8. 2008 0x 8090x

Tvorba tajenek jako prostředek rozvoje myšlení žáků

Článek popisuje rozvíjení myšlenkových procesů v rámci různých druhů myšlení při aktivitách v rámci ekologického kroužku u věkově heterogenní skupiny žáků mladšího školního věku.
Základní vzdělávání
19. 8. 2008 0x 7135x

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.
Základní vzdělávání
13. 8. 2008 0x 11808x

Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka

Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.
Základní vzdělávání
28. 2. 2008 0x 10788x

Situačně orientované slovní úlohy jako součást výuky matematiky a českého jazyka

Příspěvek popisuje pojem „situačně orientované slovní úlohy“ a jaká témata těchto úloh zvolit, abychom žáky zaujali.
Základní vzdělávání
14. 2. 2008 0x 71473x

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy…
Základní vzdělávání
5. 2. 2008 0x 12470x

Nástin metodiky situačně orientovaných slovních úloh v málotřídní škole

Málotřídní základní škola ve Vyskytné nad Jihlavou vede žáky k jedněm z nejvyšších kognitivních dimenzí – k tvořivé práci s texty, jež si sami žáci vytvářejí. Jedná se o vytváření textu slovních úloh…
Základní vzdělávání
5. 2. 2008 0x 9929x

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za…
Zobrazeno 9 z 9 položek