Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Odborné články Všechny články autora „Ivan Ryant“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
 
Články (6)
Zobrazení:
Zobrazeno 6 z 6 položek
Gymnaziální vzdělávání
5. 4. 2016 0x 4448x

Víme, jak využít počítačové hry (2)

Dokončení minulého článku Ivana Ryanta, v němž popsal svou cestu k počítačovým hrám jako nástroji pro výuku informatiky. Zde nabízí několik konkrétních příkladů a shrnuje nasbírané zkušenosti.
Gymnaziální vzdělávání
4. 4. 2016 0x 3710x

Víme, jak využít počítačové hry (1)

Nejperspektivnější, nejefektivnější a vůbec nejlepší způsob, jak nezprasit povinnou výuku informatiky (viz článek Dana Lessnera na http://goo.gl/p3SWOD), nabízejí podle mého názoru didaktické hry.…
Gymnaziální vzdělávání
23. 5. 2013 0x 8014x

Algoritmizace hrou

Tento článek pojednává a využití počítačové hry na principu adventury ve výuce. Navazuje na článek Didaktické hry ve výuce informatiky, který se zabývá jiným typem hry – hrou akční. Hra uvedená v…
Gymnaziální vzdělávání
4. 1. 2013 1x 8221x

Didaktické hry ve výuce informatiky

Didaktické hry nabízejí učiteli jednu z nejlepších možností, jak motivovat žáky ke studiu. Na Fakultě informačních technologií ČVUT vytváříme v rámci softwarových týmových projektů a bakalářských…
Gymnaziální vzdělávání
5. 9. 2011 1x 8011x

Učebnice informatiky pro gymnázia – vysvětlení základních pojmů

Stejně jako v ostatních kapitolách, i zde vycházím důsledně z účelu (k čemu slouží informatika, k čemu slouží informace) a ve výkladu postupuji od známého k neznámému. Proto musím napřed vyložit…
Gymnaziální vzdělávání
13. 7. 2009 3x 14690x

Nahraďte algoritmizaci systémovým přístupem!

Autor argumentuje proti požadavku, aby se studenti učili řešit problémy algoritmicky. Místo toho žádá, aby řešili problémy systémově.
Zobrazeno 6 z 6 položek